September

Här hemma slipas det för fullt. Jag hade tydligen lovat Simon att han fick dra igång med slipning i hall och kök idag? (Precis när det börjar kännas som att vi har ordning och reda här hemma!?! fuck.) Men men...
Det är varken bekvämt för öronen eller för lungorna. Jag skulle egentligen bjudit hem Sandra till lägenheten för första gången, klockan 1, idag. Men jag sköt upp det till ikväll istället. För hennes skull...

Sibelle somnade nyss. Hon är fortfarande lite gnällig. Men nu har jag fått det bekräftat(!), det är en tand på G, 7 månader & 11 dagar senare. Tandköttet är sprucket. Inte konstigt alls att hon varit så gnällig senaste veckan!

Gu' så sött med tänder!!

Apropå tänder...



Här är en bild på Simon innan tandställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0