Min lilla flicka börjar friskna till!

Hon har inte spytt på hela kvällen. Det är underbart! VERKLIGEN! Och piggare är hon också!
Fy vad jag saknar min friska lilla Sibelle, det är sjukt jobbigt att se sitt lilla hjärta lida. Som tur är så är det nog inte så lång tid kvar tills hon är helt återställd!
(peppar peppar)

Hon har varit ynklig. Hungrig, törstig, illamående och trött på samma gång! Jag har tyckt så sjuuuukt synd om henne! Usch, det har varit synd om henne...


För tillfället sitter jag och tittar på Debatten i hopp om att bli övertygad. Valet är på söndag och jag har fortfarande ingen aning om vilket parti jag ska lägga min röst på. Inget parti känns självklart och jag tycker fortfarande att partierna lägger ner sjukt mycket energi på att smutskasta varandra för att själva glänsa, vilket egentligen inte är så konstigt, men riktigt förvirrande.
Osäker är jag(!) eftersom jag tycker att det är viktigt att rösta, speciellt för mig som "första-års-väljare". Det känns viktigt att ha ett hum om vad som händer i Sverige helt enkelt, att delta. Att inte rösta eller att lägga en blank röst känns därför inte som ett alternativ...


Shit vad tråkigt det är att både skriva om och snacka politik! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0