W T F

Idag känns det som att jag inte gjort någonting. Ändå har jag haft besök & grund-städat balkongen. Det tog halva dagen, om inte mer... Men det känns som att "jag inte gjort någonting" på ett positivt sätt. Jag har liksom känt mig sysselsatt och avslappnad på samma gång. En mycket skön känsla faktiskt. Så det jag vill komma fram till är väl att jag haft en mycket bra dag fast det känts som att jag gjort... ingenting. Ni fattar? haha

Imorgon kommer Emilie & Leon plus Ronny & Linda (fick jag reda på sent igår). Det blir med andra ord fullsmockat här hemma eftersom Shirin också är här (Det är hon som står för "fullsmockningen"...).
Jag ser fram emot morgondagen punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0