Tjohej

Det var en fågel som kvittrade i mitt öra att det är bra att "chocka kroppen" någon gång i veckan för snabbare viktnedgång.
Jag hörde med Simon vad han tyckte om det efter att ha förklarat vad det gick ut på... och det tyckte han lät vettigt. Så han tyckte jag skulle ge det ett försök på ca 2 veckor. Så idag chockade jag kroppen efter typ en veckas sträng diet. Nu får vi se om det funkar...
I mitt fall innebar det iaf fett och socker. Jag åt lite marabou och lite kebabtallrik. 

Full koll på läget har jag och 2 cm har jag "tappat". Så hittills är jag nöjd!
Det jag är otroligt nöjd med är att jag har full koll på läget! Det här kommer att gå bra, jag kommer uppnå mitt mål!

Beach 2011 (in Thailand), here I come! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0