Nu får det vara nog!

Under min vistelse i Enköping så har jag tänkt ut precis hur jag ska göra för att hinna komma i form tills jag åker till Thailand. Jag kommer bl.a. använda mig av ett "personligt schema" som jag fått av en gammal gymnastiklärare jag hade som var utbildad dietist(?) eller personlig tränare(?) (minns inte).
Jag körde igenom det schemat en gång och det funkade ju suveränt. Gick ner ca 5kg på 3 veckor med hjälp av träning och bra kost... Det står precis vad och hur mycket jag ska äta vilken tid osv...

Jag är så rädd för att jag ska misslyckas med mitt tuffa och hårda mål (som jag kanske berättar om i efterhand om det funkar sen) så jag var tvungen att beställa en liten "morot" i form av en klänning som jag skulle älska att ha på brölloppet i Thailand. Jag har sagt till Simon att han får gömma undan den, jag vill nämligen inte testa den förns jag "förtjänat det", och det har jag gjort när jag nått mitt mål som jag och han ska sätta upp. haha

Så ligger det till iaf! Jag har precis måttat mig och ska snart väga mig...

Min lilla "bantningskur" / "träningskur" kommer ta 6-8 veckor fr.o.m. idag.
Nu ska jag få lida för allt jag smällt i mig! ha-ha-ha



Min morot:



Hur fin kommer inte den vara på ett bröllop som äger rum på en strand vid en solnedgång i Thailand?? JAG ÄLSKAR DEN.

Denna skickade jag efter i strl S/M. Den storlek jag alltid haft förr...
Som tur är så är det inte så långt dit!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0