Ketchup + Svartpeppar = NICE

Klockan är snart halv 5 och nu tar jag min första "paus" under hela dagen. Jag har klätt om våra stolar, handlat och bakat. Aah... that's it typ.
Till 5 kommer lillebror Elias också. Jag har lovat att vara barnvakt. Så både en Sibelle, en lillesyster och en lillebror ska jag ta hand om samtidigt som jag ska försöka förbereda för kalaset. Jag skulle, utan att överdriva, vilja påstå att jag är en Supermom! Eller Supersis kanske?

Imorgon har vi kalas för Simon med hans familj. 14 pers + ett par till blir vi. Så min familj får komma nästa vecka. Annars får vi inte plats. haha


När jag handlade idag fick jag syn på en sak jag aldrig sett ("fett efter" är jag, som Emilie skulle beskrivit mig ;) ), Felix tomatketchup Svartpeppar!! Gissa om jag köpte den! Utan att blinka! haha Jag är en av dom knäppa människorna som alltid pepprar ketchupen på Mc Donalds! Så det kunde ju inte bli bättre. Jag tror att jag ska inviga den imorgon. Då är det ju "chocka kroppen dagen" Wiihoo



Kommentarer
Postat av: emilie

FETT EFTER HAHA :D

kan lika gärna göra egen hemma tycker jag

2010-10-29 @ 18:31:01
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0