I en lägenhet i Enköping

I Enköping har jag varit i princip hela dagen. Eller för att vara exakt så har jag varit i en lägenhet i enköping i princip hela dagen. Har bara varit in på ICA en snabbis sen har jag inte lämnat lägenheten över huvudtaget! Så jävla skönt!

Har bara umgåtts och umgåtts med mina älskade syskon, Håkan och min mor. Sibelle med såklart... men ni fattar!


Imorgon kommer mammas väninna plus sambo på middag. Så mamma slår på stort kan jag säga! Lyxig middag med underbar efterrätt! Jag minns inte namnet på rätten men den innehåller kyckling och ädel ost, det är allt jag minns, och efterrätten blir päron, mandelflarn och toscasås i ugn... typ. (Det lät bättre när mamma själv sa vad hon skulle laga) haha

Hur som haver så har jag iaf lovat henne att hjälpa till så att allt blir klart i tid. Sen lär vi väl hålla på en stund och gotta i oss! 

Mums Mums! (...smygreklam för MumsMums!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0