Hur kan jag glömma?

Jag har helt och hållet glömt bort att nämna att dom två sista väntade bebisarna på pappas sida har kommit nu! Isar (Farbrors son) och Zelda (Pappas kusins dotter). Ganska komiskt att båda två kom på samma dag! Vad är oddsen liksom?! 15 10 10 är datumet iaf! Värt att lägga på minnet...

Sibelle, Nora, Isar och Zelda är alltså dom fyra nya tillskotten i familjen på pappas sida. (Nu skrev jag dom i ålders ordning också!)
FYRA bebisar på ETT år! Kan ni fatta?! haha
Dom lär få kul ihop!

Om det undgått någon;
Nora & Isar är mina kusiner (första kusinerna på pappas sida) och Zelda blir min syssling.


Kommentarer
Postat av: luffi

jo bara bra! gör du då? kram

2010-10-18 @ 22:45:22
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0