Fredag... Nej Lördag.

Emilie och Leon har varit här. Ronny, Linda och Shirin är fortfarande här, dagen har vart super. Riktigt riktigt bra har den varit. 
Det säger jag iof om dom flesta dagarna, men bra är väl det. Livet är underbart!

Shirin, Ronny, Linda och Simon har sysslat med CVn hela kvällen, medans jag och Emilie tagit hand om våra små, samtidigt som vi skrattat, snackat, skrattat lite till och snackat lite till! En sen kväll / natt blev det, och kul var väl det! Jag lär ju inte träffa Emilie på ett par månader nu... (Om hon inte ändrar sig och drar till Uppsala på måndag så hon kan hänka me till stan förståss)

Imorgon ska iaf jag & co fara runt i hela Uppsala och dela ut CVn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0