Första Oktober

Godmorgon.
Jag har badat Sibelle, matat Sibelle, lekt med Sibelle och sövt Sibelle. Nu sover hon.
Så intressant har min morgon varit... 




Jag hatar min mobil på alla sätt och vis!
Den har dålig batteritid (iof självförvållat), inte T9, inte ÅÄÖ & kan inte ta emot MMS. Så JÄVLA värdelös!
Jag tänkte med Arslet när jag köpte den där Hello Kitty mobilen!
Det jag föll för var att man kan förvränga rösterna när man pratar med folk. Låta som en smurf, en man, en bebis osv... Att det var en Hello Kitty, att den har touchscreen och att den lyser som en discolampa var skitesamma! haha


Nu är jag mest sur för att jag inte kan öppna det MMS som Debbies nya ägare skickat till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0