Anime

Godis, chips, dipp, energidrycker, fanta lemon, coca cola och Idol har vi värmt upp fredagskvällen med.
Nu blir det The last Airbender på mammas 50"!
Jag har sett tecknade serien, Avatar, och den e grymt bra! Jag tror och hoppas att den här otecknade verisionen också ska vara det!

Min bror Ronny har även lurat i mig att titta på Naruto... förvånansvärt bra serie faktiskt! Har bara tagit mig igenom 9 avsnitt men är redan fast.

En sak som ni inte visste om mig kanske; Jag är riktigt förtjust i Anime Serier och filmer!

"Naruto är en serie om en pojke som lever i en ninjaby (Konoha). Han går i en ninjaskola där han lär sig olika tekniker. ..."


Am I nördig or what? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0