Ang. min "diet"

Gårdagen var förvånansvärt smärtfri. Men tyvärr kan jag inte säga detsamma om nuläget. Jag är sugen på precis allt. Men som tur är så ska jag äta igen om en halvtimme så förhoppningsvis försvinner suget då...

Klänningen kom idag också och för att vara ärlig så vet jag inte om den var upp till mina förväntningar. (Jag var ju tvungen att titta på den) Men Simon ska få ta sig en titt och bestämma om jag ska skicka tillbaka den eller inte.
Skickar jag tillbaka den så ska jag leta efter en ny! Att ha ett konkret mål gör ju allt så sjukt mycket lättare...........


Kommentarer
Postat av: Gold

Oh, han var verkligen grym! :)

2010-10-19 @ 16:38:02
URL: http://simongold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0