NOOOOO

Va SMART jag är. Eller va DUKTIGA H&M är på att tajma in det!
Beror på hur man ser det...

Dom har ju rea nu, på hemsidan. Så jag checkade ut lite intressanta grejer igår kväll. La grejerna i kundvagnen till att börja med, men tänkte sen att
"äh, lika bra att lägga det i kassan så det inte är slut sen när jag ska visa Simon...".
(Jag måste tillägga att jag har haft en tröja och ett par knästrumpor liggandes i kassan i ca 3 veckor nu, och bara VÄNTAT på att dom ska skickas ut... men icke!)
Så inte trodde väl jag att det var någon fara? "Grejerna lär väl inte skickas ut än på ett tag iaf" typ.

Men jodå!
Nu är min "beställning" som ligger på ca 2 papp påväg hem till mig! HAHA
PALLA! Bra Therese! Simon blir nog överlycklig... NOT


Tack GODE gud för att man kan skicka tillbaka. Men fortfarande, det är en hel del grejer asså...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0