LYCKAT!!

MYCKET lyckad kväll. Den bästa på mycket mycket MYCKET länge.
Men som vanligt har jag ju varit sådär sämst på att ta kort.
Hände för mycket kul helt enkelt...


Bästa inflyttningspresenten EVER! hahaha
Jag och Simon fick en varsin.




I den här baljan (som rymmer ca 10l) blev det bål. En väldigt lyckad bål som gjorde festen ganska fartfylld skulle man kunna säga...




Lite snacks och en stor plats för baljan som stod där sen.





Och sist men inte minst...
En partysugen Ullis i väntan på att gästerna ska börja komma.




Vi blev ganska många skulle man kunna säga. Jag har utan att överdriva ca 10 systemet påsar med lite gott och blandat i som folk glömde på balkongen! haha
Vem vet... jag kanske partar till det lite ikväll också?

Nej! Det orkar jag INTE.
Juldagen blir det nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0