Lite bantnings update

Jag har gått ner 5 kg sammanlagt fortfarande och det har jag gjort på ungefär 3,5 veckor.
I ungefär en vecka nu så har jag tagit ett break och det kommer jag fortsätta med en liten stund till. Så nu står jag still och det är precis vad jag vill helt enkelt.

När det kommer till måttbandet så har måtten hunnit ändras lite sedan jag uppdaterade sist...

Arm: 2 cm
Lår: 3 cm
Rumpa: 4 cm
Midja: 7 cm
Mage: 7 cm

Jag tänkte köra ca 3 veckor till innan Thailand, med undantag för julafton, juldagen och nyår, men jag måste bara hitta motivationen igen känner jag. Så just nu vill jag ligga lite lågt så jag orkar kriga ännu mer sen. Men riktigt stolt är jag över mig själv. När man ser måtten svart på vitt så kan man ju inte säga annat än att jag har självdiciplin. Mitt mål var att minska och det gjorde jag. Så hittills är jag nöjd, men jag är inte färdig! Jag kanske börjar imorgon eller i december. Iiiiingen aning. Men det visar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0