Käre gode Gud. Gör Sibelle frisk nu!

Sibelle är verkligen JÄTTE förkyld. Det är INTE roligt alls.
Fortfarande hostig, fortfarande snorig och fortfarande lite feber. Hon har ingen större matlust, så jag ger henne i princip bara välling, testar lite annat då och då men det brukar inte falla henne i smaken. Så nu hoppas jag verkligen att hon blir frisk snart, det här är INTE kul! Varken för henne eller mig...
Men sysselsatt är jag iaf! HELA TIDEN.



Shirin åkte hem idag.
Imorgon ska jag jobba och på torsdag ska det handlas en hel del inför fredag.
På fredag smäller det!

Jag längtar!





Basket Case (Green Day) omgjord av Alexz, min duktiga lillebror.
Lyssna och njut ♥



Alexz
(ander)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0