Ingenting . . .

INGENTING har jag gjort idag. Vädret är ju hur tråkigt som helst, bara regn regn snö och regn. Eftersom regnskyddet till vagnen har gett med sig så kan jag inte gå utanför dörren... Så det är ju kul (not).

Att lägga på minnet;
Dra till babyland och beställ ett nytt REGNSKYDD!
Annars lär ju jag och Sibelle vara ganska låsta i vinter...


Imorgon kommer mormor hit med min halsduk som jag har "beställt" av henne. Dvs bett henne sticka åt mig...
Den förra blev på tok för stor, jag fick inte igen jackan. haha Så den tog Shirin...
Men nu har mormor själv testat halsduken hon kommer med imorgon och den ska tydligen vara "helt perfekt", så det får vi hoppas. Annars får hon lov att sticka en ny... igen.




Bland mycket annat, som jag utan att överdriva kan säga (haha),
så är dom här tre mysisarna påväg hem till mig nu.
Eftersom ett set bara kostar 149 kr kunde jag inte låta bli att köpa alla tre.
Perfekt att ha på sig hemma under kalla vintern! yeeey




H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0