Gris

H P var skit bra! Filmerna blir bara bättre och bättre heeeela tiden. Sjukt att det bara är en kvar nu.
Tänk att jag, sedan jag var tolv år, i princip alltid dykt upp på varenda premiär. Något undantag har det funnits... som igår exempelvis. Men det har blivit en tradition! Det är därför det blir så konstigt när filmerna tar slut sen...


Dagen var toppen igår.
Det var bara en endaste liten sak som sög, och det var att jag hamnade bredvid ett rödhårigt kaxigt fetto på bion. En tjej som satt och skrattade precis hela tiden!
Min mobil var på ljudlös och ringde ca 3 ggr (man hörde den inte om man inte lyssnade), så jag tog upp mobilen och la på och då får jag höra fetaste sucken någonsin från den där bruden till höger om mig. Gissa om jag blev irriterad! Jag menar går man inte på bio för att se på filmen? Palla bry sig så mycket om den som sitter bredvid... Det var ju inte som att jag varken yttrade mig eller brydde mig när hon satt och asgarvade som en fet gris! haha 
Hade det bara varit sucken hade jag faktiskt inte brytt mig... men efter filmen så säger hon (högt så att jag ska höra) till sin kompis; "Asssssååå Åhhhhhh! Den där JÄÄÄVLA mobilen"

Skulle man skratta eller gråta? haha
Ni som gått på bio vet själva att det är riktigt högt ljud. Man hör ju fan inte en mobil som är på ljudlös om man inte lyssnar efter den? Hela situationen var fan cepe och jag hade sån god lust att vräsa tillbaka men det gjorde jag inte, som TUR var. Jag reste mig upp och gick därifrån så fort som möjligt, kokandes.

Hade ni vart där hade ni förstått... USCH haha
En riktig No-lifer va hon. Som pallade bry sig mer om mig än filmen. Hon satt säkert och tänkte på det heeeeeela tiden. För mobil-incidenten hände precis i början av dom 2,5 timmarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0