Underbara dag . .  ( L ö n i n g ! ! ! )

Jädrans tur att jag bakade cupcakes igår asså! Farbror kommer hit med sin flickvän när som helst, jag ska träffa henne för första gången!! Kan ju vara trevligt att bjuda på något då liksom...
Tur var det också att jag städade igår! haha

Idag intresserade sig Sibelle för leksakerna som hänger över babysittern för första gången!!!!! Hon typ lekte! As coolt ju! Jag skyndade mig för att hämta kameran och jag fick med det på film, men inte när hon var som mest aktiv tyvärr...
Jag får trösta mig med att det kommer fler tillfällen!
Men shit va kul asså, att allt händer så snabbt, gäller att vara uppmärksam!
(Lääär mig Youtube nååågon, för jag suger! Eller okej, är faktiskt för lat.. haha)

Senare idag har Hiyab kalas. Så på eftermiddagen bär det av mot Årsta, inte ToysRus...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0