Tvättid

Nu har jag pratat med vårdcentralen och dom tror det är urinvägsinfektion. Jag ska hämta ett rör idag som jag ska kissa i imorrnbitti och sen lämna in...

Jag hade glömt att jag har tvättid idag!! Så medans Simon är på jobbet ska jag tvätta... drygt!

Vi testade kläderna som mamma köpt till Sibelle, och hon kunde ha i princip allt! Det fick mig att plocka ner kartongerna jag lagt undan med kläder i strl 62-68. Vill inte att hon ska växa ur dom innan hon hinner använda dom ju, så nu är hennes byrå SMOCKAD (!) mestadels med nya fina kläder. Det är iaf kul!

Nya kläder i strl 62

Dags att försöka få i lillan lite mat, tvättstugetiden börjar klockan 14.30...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0