Svar... igen!

Emilie
nu svarade du ju inte på frågan ;) varför fick du extra bb ?

Svar:
Jag lyckades få lite extra mammapeng bl.a. för att jag jobbat sen jag var 16 år och under tiden som arbetslös varit aktiv i arbetsförmedlingen. Jag lämnade in alla mina lönespecifikationer till försäkringskassan eftersom jag varit så smart och sparat dom! Överstiger årsinkomsten 100 000kr så gör dom en uträkning och du får mammapeng precis som om det vore sjukpeng, dvs 80% av din månadslön.
(Extra summan gick ju för mig på omkring en tusenlapp, så jag beskrev det som "ett extra bb") haha

Förstår du nu Emilie? Eller är någonting oklart? ;) PUSS!

Kommentarer
Postat av: emilie

haha jag förstår. btw, du vet väl att det inte va jag som frågade från början ? :P

2010-03-12 @ 19:09:58
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0