Stark tjej

Sibelle har blivit väldigt stark i nacken.
Såhär högt och fint orkar hon hålla upp huvudet ett riktigt bra tag nu!

Farmor har köpt ett jättesött rosa tyg med nallar på, som jag tänkte sy en filt av med fastsydda mjukisdjur på! Den ska hon ha så hon kan ligga och tillfredställa sig själv på golvet och träna nacken ytterligare... Eftersom jag inte hittade någon filt på stan som föll mig i smaken, får jag ordna en själv!
Så troligtvis på fredag bär det av mot nya ToysRus här i Uppsala
(som öppnar imorgon) för att hitta lite färgglada mjukisdjur...

Jag kommer ta kort på filten när den är klar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va vacker hon är!! prinsessa!

2010-04-15 @ 14:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0