Ny babysitter

Den här köpte jag på Barnenshus, en ny babysitter! Hade kostat 649kr men kostade nu 399kr, väldigt bra och jag är riktigt nöjd! Sibelle var lite missnöjd tidigare idag så jag provade att sätta ner henne i den och då blev hon tyst, så den verkar fylla sin funktion haha

Babysittern kommer underlätta mycket nu när hon är vaken mycket längre. Tills nu har jag använt mig av bilbarnstolen när jag inte kan hålla henne och det funkar ju också bra, men det kändes inte som att hon satt så jätte bekvämt i den, hon tittar lixom mer upp mot taket. Den här kan man ju reglera, det blir säkert asbra!

Köpte nya nappflaskor också, som jag lär får användning av snart, asfina. Även ett par nya nappar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0