Kort

Kom precis tillbaka från läkarkontroll på barnavårdscentralen. Allt såg bra ut och Sibelle är numera 56cm lång och 4825g tung.


Idag tänkte jag sortera ut bilder som jag ska framkalla. Är medlem hos Fuji och har precis fått ett nytt erbjudande, 50 bilder gratis, dom skickar liknande erbjudanden ganska ofta faktiskt, skitbra! Det här blir iaf andra gången jag framkallar, har en del bilder sen förlossningen och första dagarna också, jag älskar kort! Ett annat plus är att det bara tar upp till tre arbetsdagar innan korten slängs ner i brevlådan. Så ett tips till er som brukar framkalla kort med jämna mellanrum, använd er av Fuji, då får ni många många kort gratis och bra service!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0