Ingen dag är värdelös längre - varje dag är värdefull!

Det känns som att dagen bara rusar förbi och snart är det mörkt. Inte så konstigt kanske eftersom jag sovit bort den men...
Simon jobbar och är hemma till 7 ikväll. Av den anledningen är jag glad att tiden gått fort, saknar han.
Nu sitter Sibelle i soffan och sover så jag tänkte försöka blogga. Men jag märker att jag inte har något att skriva om? Den här dagen har ju hittills varit ganska värdelös... eller för att vara ärlig tycker jag inte att någon dag är värdelös längre, inte sen min dotter kom in i bilden! Men kanske värdelös att skriva om...
Äh, jag får hoppas att det finns något roligare att skriva om ikväll istället för snart ska jag börja laga mat! På menyn ikväll står det; Korvstroganoff!

Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0