Home Sweet Home

Nu är vi hemma igen efter ett otroligt trevligt kalas.

Imorgon kommer antagligen Farbror Vincent, eller Svante som han även kallas (av mig), hit. Både han och farbror Daniel ska få barn i år! Trevligt trevligt.
Jag fick även reda på att pappas kusin, Kinga, ska få barn i samma veva. haha
Daniels är beräknat i September, Svantes och Kingas är beräknat i Oktober. Får se om någon lyckas pricka in en trippel tia? 10-10-10, hoppas!

Nu ska jag göra min fästman (HAHA!) sällskap i sängen, vi ska sova...




Handgjorda, vita träbokstäver med texten "Hem ljuva hem" fick farbror Daniel av mig och Simon.
Jag tycker dom är sjukt snygga och funderar på att köpa sånna till oss också!
Dom finns på Myrra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0