Hemma igen

Nu är vi hemma igen och idag har vi tvättid. Som vanligt så bokar jag från klockan 14.30. Så halv tre börjar jag springa fram och tillbaka i korridorerna, och så kommer jag hålla på fram till klockan sex!


Usch va dum jag kände mig i bilen påvägen hem asså! Satt och tänkte för mig själv att "Shit va kalla mina fötter är!!". Men kom sedan på att "ja, det är ju faktiskt minusgrader ute". Så jag fortsatte titta ut genom fönstret och njuta av den vackra utsikten medans min fot bara blev obehagligt mycket kallare, så kall så det började göra riktigt ont! När jag sedan tittar ner (efter typ 15-20 minuter!!!) så ser jag att det ligger en 2 liters flaska fylld med fryst vatten PÅ MIN FOT, och jag märkte det inte ens?! Hahahaha

Då ställer man seriöst frågan till sig själv;
Hur jävla dum får man vara egentligen?!!

Jag ska väl tillägga att mina fötter FORTFARANDE är kalla! För det var egentligen det jag ville få sagt, att jag har kalla fötter... Why? Don't know.


Kommentarer
Postat av: emilie

här är det + grader och jag svettas ihjäl i min tunna vårjacka ! hämtade ut en gratis babybox idag btw, gjorde du också det ?

2010-03-22 @ 13:08:04
URL: http://emilieforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket kostar det med barn i månaden? Låter som en hemsk fråga men menar inget så. Går de att få ihop att vara ung mamma? Med lägenhet, hyra och allt?



hoppas du vill svara!

2010-03-22 @ 15:07:52
Postat av: emilie

en sån luktfri blöjhink, blöjor, tvål och vanish :P sen va det massa annat skräp i också..

2010-03-22 @ 21:14:21
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0