2 qute 4 u

Gott om mor och dotter bilder finns det ju inte direkt. Iof inte så kostigt eftersom jag är den som står bakom kameran hela tiden, men här har vi en från igår minsann!
(Har sagt det förut och jag säger det igen, jag är fan inte fotogenisk!!)


Nu har Shirin lämnat oss emot min vilja! Men hon sa att hon ska försöka komma tillbaka till helgen. yeeey
Vi har haft en trevlig trevlig trevlig helg, och för er som känner oss... vi har inte rykt ihop en endaste gång! haha

Simon jobbar (men är ledig imorgon och på onsdag!!!!!!!!!) och jag ska till centrum för att posta tröjan som ska till Australien. Efter det ska jag svänga förbi BVC för att checka så det inte är någon fara med prickarna i Sibelles ansikte, sällskap får jag av min käraste farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0