Student dagar

Okej, så imorgon tar Shirin studenten! Det blir till att gå upp tidigt för både mig och Simon. Klockan 1 ska vi vara på plats i Stockholm och innan dess ska vi göra oss i ordning, packa för kommande dagar och köpa blommor!

På fredag är det min brors tur och då vaknar vi upp i Enköping (förhoppningsvis) haha
Det blir inte mycket bloggande från min sida varken imorgon eller på fredag! Men jag ska försöka att komma ihåg och ta med mig kameran och en jädrans massa batterier så jag förhoppningsvis kan dela med mig av lite bilder sen, antingen fredagkväll eller lördag, annars efter dopet... We will see how tight it will be!
Sibellan ska vara hos sin farmor torsdag-lördag.

Sovdags! Skål!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0