Sådan far sådan dotter?

Vaknade nyss. fuck. Ville inte sova bort hela morgonen...
Vårt vatten är avstängt fram till klockan 4 idag, så det var ju tur att jag kom ihåg att tappa upp i flaskor igår kväll!

Sötnosarna sover fortfarande men jag tänker nog väcka dom. Jag funderar nämligen på om vi ska ta oss till IKEA på något sätt idag. Vill köpa massa saker till spjälsängen och nya rummet så det är gjort! (Hon har fortfarande vaggan som sakta men säkert blir för liten)

Det jag är inne på att köpa är sänghimmel, påslakanset, spjälskydd, matchande gardiner och kanske en lampa. Jag har kikat på IKEAS Fabler-serie och Vitaminer-serie, det lutar mycket åt att det blir lite av båda...
Jag vill att hennes rum ska ha klara färger och vara allmänt färgglatt, gult, rött, blått och grönt... Grundfärgerna helt enkelt.


Här är två saker jag spanat in, gardinerna är fråm Vitaminer och sänghimmeln från Fabler.






Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Underbart

2010-06-09 @ 10:18:18
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0