Pain in the. . .

Usch va den här flytten har varit dryg! Det exakta ordet är just dryg.
Vi har ju bytt lägenhet så eftersom att båda lägenheterna var fulla när vi började flytta, blev allt så mycket krångligare redan från början! Man får ta lite i taget helt enkelt, därav den sjukt utdragna flytten! USCH
Så kommer jag faktiskt aldrig mer vilja göra! Pain in the ass asså.

Men idag ska jag åka runt lite med min far i olika affärer. Får se om jag köper något själv eller om jag bara hänger med honom och får lite inspiration...
Simon kommer hem vid 3 idag och sen är han ledig till torsdag. Under hans lediga tid ska vi röja gärnet! Allt ska vara klart så att det bara är att köpa alla "inspanade" möbler! Jag längtar verkligen tills allt detta stök är historia!

FiiFaen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0