Nice nice nice, allt är nice!

Det blev stan med pappa idag och det var verkligen inte planerat! Jag började dagen med att diska, vika tvätt och hämta banankartonger. Hade tänkt städa upp så gott det går i den här svinstian! Vi har ju samlat på oss en massa nytt inför flytten, så det är något trångt här kan man säga. Usch usch usch! Om det inte vore för att vi antagligen flyttar redan på måndag så hade jag blivit galen!

Nu står Simon och lagar mat (som vanligt? haha) och pappa kommer förbi när som helst, vi tänkte bjuda han också! Elaine är ute på gården och leker och Sibelle ligger i sängen och gör en massa konstiga ljud ifrån sig. Jag själv gör ingenting, efter stress-shoppingrundan med pappa vill jag inte göra annat än att ta det lugnt för tillfället...

Mina kläder från H&M kom idag. 6 linnen, en väska, ett halsband och ett par haremsbyxor. Allt satt finfint så jag är en riktigt glad och belåten tjej idag ska ni veta. Nu ska jag bara njuta av livet! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0