Nattelli natt natt

Har hjälpt farmor att beställa en massa byxor och liknande från internet. Det blev en lång lång kväll eftersom allt strulade hela tiden. Varorna jag la i kassan (ca 13st) försvann med jämna mellanrum, så det var bara att börja om, och svåra att hitta var dom också! Tillslut blev vi så trötta båda två (efter 2,5 timmars försök!!) så det slutade upp med typ 4 varor. haha

Jag har tipsat farmor om "Catalog" (Ellos outlet). Jag brukar själv gå in där och se ifall jag kan göra något fynd ibland. Sist jag beställde därifrån så köpte jag ett par chinos-liknande byxor för 25kr, satt perfekt! Självklart är det mycket tantigt och mycket skit, och det är en ganska dryg sida att leta på (den är allmänt stökig så man "går lätt vilse" typ). Men riktiga fynd kan man göra om man har tid och ork! Jag är ju mammaledig så... haha
Just nu har dom dunder rea dessutom! Ta en titt här om du är intreserad!

Nu ska ja sussa. Ska upp lite innan sju imorgon. Det har varit en låååång dag idag...

Kommentarer
Postat av: sophie

svar: Tack för tipset, fast den har liksom inte tryckts ut så mycket ännu :)

2010-06-17 @ 09:27:10
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0