Jag saknar.

Jag saknar min lilla sötsak, Sibelle alltså.
Eftersom farmor Vigdis och Farfar Yngve ska åka till Norge imorgon så fick dom lov att ha henne hos sig över en natt (igår till idag).
Hon fick vaccination igår, så hon var allmänt gnällig och febrig när dom åkte. Det var jätte jobbigt att lämna henne så faktiskt. Men jag vet att hon blir väl omhändertagen iaf, dom har uppdaterat mig med en massa sms! hehe
Nu sitter jag nästan och räknar minuterna innan hon kommer hem, vill bara krama och pussa på henne.
Men det blev ju sjukt effektivt här hemma medans hon var där borta, inga avbrott, så nu är nästan allt gjort! Allt som kan göras gjort rättare sagt... Så när hon kommer hem ska vi bara mysa och sen ska vi se vad hon tycker om sin nya säng såklart!


Vi var ju på BVC igår och det här var resultatet:

Längd: 64,5 cm
Vikt: 6950 g

Allt såg kanonbra ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0