Jag är glad

Det fanns kort tagna på Sibelle från midsommaren! Wiho Dom ska framkallas så småning om!
Fotografen hade inte velat lägga upp korten på fejjan utan min tillåtelse, väldigt respektfullt faktiskt, me like!
Men när hon ändå frågade så självklart svarar jag inte nej, jag är inte så jävla petig för att vara ärlig. Visst, finns ju gränser, men korten från midsommar passerade INTE den gränsen. haha

Imorgon kommer Shirin. Hon kommer när min tvättid är slut (börjar halv 8 och slutar 11) och då ska hon till en början vara barnvakt. Jag och Simon ska ta en sväng förbi röda korset och lämpa av en hel del säckar som ska göras av med efter flytten. Sen har dom ju värsting rea (som om dom inte redan är sjukt billiga? haha) där nu innan sommarstängning, så ska faktiskt kika och se om jag hittar någon rolig pryl eller liknande till hemmet. Kanske någon värsting ljusstake eller liknande...
Sen ska jag föröka ta mig förbi lilla rummet (som förövrigt också har rea) och se om jag hittar något sött till Sibellans rum!

När vi kommer hem sen är det dags att göra sig i ordning, då ska jag och Shirin på Eclipse...





Min lilla familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0