Inget internet!

Jag har inget internet i nya lägenheten än! Men tro mig, ni missar inget...
Det är fortfarande massa kartonger i hela lägenheten och det kommer det att vara ett tag till. I början av nästa vecka, dvs efter midsommar, ska vi till IKEA och handla lite möbler som vi kan förvara saker i. Går inte att packa upp så mycket nu nämligen...

Midsommar kommer firas med Yssa på landet (precis som dom senaste 4 åren hihi). Jag ska ta med kameran och uppdara med lite bilder sen när vi fått internet igen! Tills dess kommer nog bloggen att vara ganska tråkig. haha
Om jag inte hänger hos någon med internet vill säga, som jag gör nu.

Är hemma hos min faster och försöker hjälpa min farmor att låsa upp mobilen. Ringde till comviq och fick en puk-kod, men den funkade inte. Så nu ger jag upp. Vi drar och hämtar ett fett paket från Ellos istället!

Trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0