IKEA ♥

Shirin är här och vi kom precis hem från IKEA, Elgiganten m.m...



Jag gjorde stans bästa fynd på IKEA idag asså, är så jävla glad!

Lyckades få tre hyllor (som jag och Simon spanat in tidigare och bestämt oss för att köpa!) som kostar 99kr/st för 29kr/st. Dvs istället för att betala 297kr gav jag 87kr.
Dom låg på fyndhörnan och jag såg på lappen att dom var nedsatta till 79kr men lappen var lite otydlig! (sjuan kunde lika gärna vara en tvåa) Så jag gick till kassan och spelade lite dum, frågade om dom kostade 29kr och hon hade ingen aning så det slutade med att hon tog 29kr!
Simon blir nog glad när han kommer hem!

Det finns tre hyllor kvar på fyndhörnan! Gå till kassan med "den blonda tjejen" så kanske just du lyckas med samma sak!? haha!

Ska ta kort på hyllorna sen så ni ser vilka jag menar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0