HAHAHAHAHAHA!

Vem fan gjorde inlägget innan det här? Med bilden på mig asså! HAHA
Säkert Simon, Fyfan! Vad sämst att han kan "hacka" sig in på min blogg! Bilden nedan är cirkus 4 år gammal! Blä


Men men...
Vi har ju firat midsommar på landet med Yssa & Co. Det var riktigt mysigt och kul, precis som en svensk midsommar ska vara var det fast ännu bättre lixom! Vi var två lag, lag syd och lag nord, som kämpade för att vinna "statyetten" i form av ett gosedjur (hehe).
Yssas morbor och moster har ett event företag typ, man kan hyra en massa roliga saker till event genom dom... De sakerna som inte var uthyrda nu till midsommar tog dom med sig till landstället! Vi körde lekar som "Frisbee kastning" (Gick ut på att träffa olika hål som var värda olika poäng med en frisbee), "Fotbolls-sparkning" (Sparka fotbollen så hårt man kan mot ett nät med en hastighets-mätar-kamera barkom), "Blåsrör" (Skjuta pilar mot en piltavla med hjälp av ett rör man blåser i) osv osv...

Vårt lag, lag syd, vann! Vi döpte oss till Flugorna från Paris av ett antal orsaker...

Paris flugor kämpar bäst! Vinner denna sommarfest! Heja heja heja!


Vi besökte även en midsommarstång med massa dans, fika och musik, grillade, snackade en massa skit, körde volley-kick, åt en massa jordgubbar och tårta, drack, berättade mardrömmar, drack lite till och bara myste! Chillade med livet och njöt. Vi bestämde att vi skulle komma dit minst en gång till i sommar, jag och min lilla familj! Vi åker nog dit nästa midsommar igen ska ni se, börjar ju bli lite av en tradition. Som jag nämde tidigare så tror jag att det här var femte eller fjärde året! När man gjort samma sak över tre år i rad tycker jag att det är en tradition iaf!

Förövrigt så glömde jag ta med mig kameran!!!!! Hade verkligen velat ta en massa kort på Sibelles första midsommar! buhu
Men jag överlever väl, bilderna finns ju kvar i huvudet forever typ!


Jag och Simon bor fortfarande bland kartonger, men nu i veckan ska allt förhoppningsvis ordnas upp! Mot IKEA säger jag bara! Dit ska vi på tisdag eller onsdag, när Simon är ledig helt enkelt! 
Simon kommer hem från jobbet 7 ikväll och innan dess ska jag försöka få lite ordning i vår o-ordning så att säga! Men eftersom folk ringer mig stup i kvarten och vill att jag ska göra det ena och det andra med just dom, lutar det åt att det inte hinner bli mycket gjort innan Simon anländer... Nu ska jag iaf mata lilla Sibelle som precis vaknat. Sen ska jag ta en lite promenix med henne och Debbsan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0