Eftersom bilder säger mer än tusen ord...


Shirins student (3/6)



I väntan på skjuts till Stockholm




På plats efter utspringet




På flaket och efter flaket




Utgång





Ronnys & Lindas student (4/6)





Ordnat inför bjudningen




När studenterna anlände




mer kort...




Påväg hem till Uppsala igen



Dopet (6/6)




Bordsdekoration



Min outfit / lillesysters outfit





Lite gäster






Shirins student var kul! Jag åkte med på flaket, det varade i 4 timmar (hade jag vetat det hade jag skippat mina high heals!!! haha). Sen gick vi ut och festade till det lite på blekholmen... Vi var hemma i Enköping klockan 5.

Ronnys student var också kul! Vi stod och tittade när alla klasser åkte flak och stack sedan hem för att förbereda inför bjudningen. Vi sov kvar till lördagen, blev en väldigt sen bjudning...

Dopet vart så jävla lyckat! Allt flöt på bra och typ ALLA vi bjudit KOM! Vi var cirkus 70 pers i lokalen! Allt gick som på räls iaf, super trevligt! Och Sibelle fick så fina presenter av alla så jag är helt mållös. Måste verkligen skriva upp vem som gett vad så jag kan berätta det för henne när hon blir lite äldre sen... och skicka tack-kort måste vi göra också!

Det finns väl ungefär en miljon bilder som jag ska försöka samla ihop från dopet nu. I princip alla hade kamera och fotade som galningar, förutom jag...
Jag kanske kan ta kort på lite presenter också så ni får se hur fina saker hon fick, som sagt jag är mållös...
Finns så sjukt mycket att berätta om dessa tre dagar, men nu har ni iaf fått ett litet litet litet smakprov!
Det får duga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0