Det här kom jag hem med från IKEA...





...plus lite till.

Jag köpte matchande sängkläder och gardiner och tänkte byta ut det tillhörande babyblå lakanet mot ett babyrosa, köpte två stycken.
Köpte även sänghimmeln som jag spanat in tidigare...

Jag vågade faktiskt inte köpa så mycket mer till Sibelles rum än. Väntar med det tills vi flyttat. Tror jag kommer känna mer exakt vad jag vill ha då! Men ett ihop-fällbart skötbord att sätta upp på väggen i badrummet har vi spanat in. Det köper vi nog också i samband med flytten!

Debbie fick också lite nytt! En ny säng rättare sagt. Jag tycker den där kudden ser så otroligt skön ut och har spanat in den ett bra tag, nu var den på halva priset så då slåg jag till utan att blinka! (Den ska hon få börja använda i nya lägenheten) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0