Badhuset igen!

Igår blev det inte mycket bloggande! Hade ganska fullt upp med att förbereda saker inför flytten och det kommer jag ha dom närmsta dagarna också, på onsdag flyttar vi!

Men idag tog vi en sväng till badhuset, jag, lillebror Marcus, lillebror Elias, pappa, Simon, Sibelle och Simons lillebror Matte. En hel hög med andra ord...
Sibellan hade jättekul precis som förra gången. Men när pappa och Elias bestämde sig för att gå hem så tog jag med mig Sibelle och gick jag också. Dom andra är fortfarande kvar.
Det första jag gjorde när jag kom hit var att ge Sibellan mat och sen somnade hon tvärt! Nu sover hon som en stock.

Jag har ett litet problem för tillfället (som jag själv ser det). Simon har hemnycklarna och Debbie är ensam hemma. Hoppas dom inte väljer att stanna allt för länge, då blir jag tvungen att hämta dom, för Debbies skull...

Nu ska jag chilla vidare med pappa och Elias!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0