Andra juni? Tiden går FORT!

Mamma kom och hämtade Debbie redan idag (hon ska vara hundvakt under Shirins student, torsdag)! Det var skönt faktiskt, känner att jag kan passa på att städa en massa nu. Det är tex svårt att skura eftersom hon absolut ska vara med och titta överallt. Hon tassar ju omkring på det fuktiga golvet också så det blir jätte fina tassavtryck osv... Ni fattar!
Så det jag passade på att göra nyss var att storstäda hela köket! Imorgon ska jag ge mig på att dammsuga och skura. Mamma ska ha Debbie tills på lördag...

Vi fick en ny super-dammsugare, Siemens, av pappa idag. Jag är glad! Den vi har nu är ganska liten och suger inge vidare... Den vi fick testade jag och när man satte på det starkaste suget så sög den in damm som var lite över en dm bort från själva munstycket, inte dåligt! Det var t o m tungt att suga med den, den sög så hårt så den typ "fastnade" i golvet. haha SKITBRA iaf och jag är SKITGLAD! Den är som skänkt från ovan!

Egentligen har jag typ en massa att berätta som t.ex. biljetterna till Thailand är bokade, vi ska antagligen ordna en kolonilott bredvid mormor (haha) och bla bla bla...
Men jag börjar känna mig lite små trött (energi drycken har slutat verka, seriöst!) så jag tar nog det någon annan gång... Nattinatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0