Stan

Jag var på stan idag. Kom dit till klockan 11, trodde att affärerna öppnade då, men dom öppnade tolv! Skit irriterande! Fick vänta i en timme. Men jag köpte mig en mjukglass som jag fördrev lite av tiden med...

Hem kom jag iaf med två t-shirts till Simon och ett linne till mig. Istället för shorts, som ju egentligen var meningen med min resa till stan, har så dålig med det! Men tror ni det fanns några någonstans? Svar: Nej! Eller inte några vidare snygga rättare sagt! Och rean sög! Så det var ingen vidare lyckad tripp med andra ord. Men linnet jag köpte älskar jag!

På onsdag ska det börja målas om här hemma. Jag funderar på att ta Sibelle och Debbie med mig till enköping över en natt eller två i samband med det. Men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0