Speldag/kväll

Vi har spelat spel som Rapakalja och Pratmakarna mest hela dagen faktiskt. Sista paret lämnade oss ganska exakt klockan nio och dom anlände vid 2. Kul som fan var det, men vann gjorde jag inte, inte en endaste gång! Trotts min kaxiga attityd! haha "Jag vinner" och "Nu ska ni få känna hur det känns att bli krossade av ett proffs" osv... Nåja, vad är väl en bal på slottet?

Usch så mycket skit vi har stoppat i oss idag! Ida och Anders hade med sig typ 2kg lösgodis plus nötter och 4l läsk. Själv hade jag laddat upp med tre paket ballerina och över 20l Cola har vi hemma sen innan. Pizza blev det till lunch som grädde på moset. Man känner sig lagom osund, fyfan! Usch haha
Jag har ätit min ranson för hela månaden, minst sagt!

Imorgon åker vi till IKEA. Barbord, stolar, bäddmadrass (så vi kan inviga våra nya sängar) och större sängöverkast (jysk iof men...) står på listan!

Ikväll ska vi bara ta det lugnt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0