Ordet nörd har fått sig ett ansikte...

Jag är störd! Jag har spenderat sammanlagt 5-6 timmar framför blip idag. Inte normalt, inte okej, inte ens kul! Jag är bara besatt av poängen där! Jag var bara 15p från en "guldkrona"! Och nu när jag spelat klart är jag 150p ifrån, skitbra... verkligen.

Mina ögon känns fyrkantiga, fyfan för Blip, fyfan för mig!

Det värsta är att jag fortfarande känner suget efter att vinna den där jävla guldkronan! Jag ville inte sluta men hela min kropp sa ifrån, jag pallar inte mer idag. Så nu ska jag gå ut sista svängen med Debbie, sova och imorgon kväll drar jag till Enköping och blir där en vecka. Förhoppningsvis släpper suget under den tiden! haha

Imorgon levereras Sibelles nya vagn hit. Mycket spännande! Får se om jag hinner ta kort på den innan jag åker till Enköping...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0