Ny garderob

Det blev en heldag på stan tillsammans med Emilie och Leon. Mycket trevligt! Tråkigt att dom åker imorgon bara, hoppas vi hinner ses en snabbis till!

Jag har precis rensat ur hela Sibelles byrå och lagt i nytt! Shoppade gärnet på Kappahl men handlade endast för 400 kr. Fick ca 10-15 nya plagg till Sibelle och två plagg till mamma (födelsedags present) för dom pengarna. Det var super rea med andra ord! Som medlem fick jag ett erbjudande om halva reapriset, inte alls så tokigt och väldigt passande.

Vi har ju olika kartonger för olika storlekar med kläder som Sibelle får/fått. Så jag plockade upp ur dom också. Nu har hon en byrå full med nya kläder, och lite mer ska jag köpa, det är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0