Lilla Rummet

Lilla Rummet har utförsäljning nu, så det är 50% rabatt på allt i butiken. Jag fick veta det för ca 2 timmar sen och kom precis hem efter att ha gjort av med 500kr där!

Jag köpte:

En stor enhörning (som har kostat 850kr) att sitta på (tål 100kg), borsta (medföljer en borste) och som låter när man trycker på öronen. Skitfin! Har spanat in den rätt länge men har inte velat köpa den eftersom den inte är aktuell för Sibelle än. Men nu kostade den 400kr, då kunde jag inte låta bli!
Så nu är första julklappen för i år inhandlad! haha

Sen en liten väska, as-söt (!), 100kr...

Jag ska ta bild på båda sakerna och lägga ut senare idag.

Det finns sjukt mycket saker kvar (men bara en enhörning), jag ville köpa ALLT!
Men tyvärr så var det mycket som inte var komplett, tex barbapapa-figurer.Jag ville köpa en av varje, men varken barbapapa eller barba zoo fanns. Då kändes det inte lika lockande... ni fattar!

Men ett tips till alla som har ett barn, syskon.. whatever! Spring dit, nu!
Dom har ju så sjuuuukt fina saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0