Igår gjorde jag allt förutom att sitta vid datorn!

Köpte tyg på stan (Vitt fusk skinn) och klädde om köksstolarna, 2 av 6, sen tog häftstiften slut i häftpistolen...
Köpte sidenband att knyta Sibelles söta gardiner med och knöt dom sedan (kan lägga upp bild sen)
Kollade lite på rean, men den sög. Gick iof bara in i två affärer men... haha
Hälsade på min faster som jobbar på Travelways, stannade där en stund...

Hiyab (Simons lillesyster) kom hit för att joina Elaine igår kväll. Nu stannar dom båda tills på onsdag, om dom inte ryker ihop innan dess vill säga...

Idag har jag städat, diskat, vikt tvätt osv... Spelat lite sällskapsspel med Hiyababa och Elini, pratat en massa skit i telefon och sysselsatt Sibelle.

Nu är tjejerna ute och leker och Sibellan började precis gråta.
Så nu går jag och gör henne nöjd!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0