Hej!

Eftersom Simon ska börja riva ner tapeter, slipa och spackla imorgon så bestämde jag mig för att ta Debbie och Sibelle med mig hem till mamma över en natt. Så jag blir kvar här till sent imorgon.


När jag var på Rusta så köpte jag faktiskt tapet till både sovrummet och vardagsrummet, och tro det eller ej, dom har en massa fina tapeter på Rusta! Enligt mig är kvallitén alldeles utmärkt för en hyresrätt, dvs helt okej!

Jag fyndade iaf vardagsrums-tapeten, 69kr rullen!! Det var ju bara tänkt att vi skulle köpa till sovrummet eftersom vi inte hittat några andra tapeter som vi var säkra på. Men när jag kom dit hade dom rea på tapeter i en jätte stor korg och där fanns dom, dom ljusgråa tapeterna med vita blommor, Jättefina! Så jag är glad!


Idag var det kalas i årsta. Simons syster firades!
Vi har fikat och badat i poolen mest hela dagen. Ett par härliga promenader med Debbie blev det också såklart. Underbart i detta väder!
Vi bestämde att det är spelkväll hemma hos oss på fredag också, så det blir nice!

I ♥ Spelkvällar (Om någon missat det?) haha



Bilder från kalaset tidigare idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0