Fynd

Jag åkte till IKEA med min far idag, syftet var att jag skulle komma hem med ett barbord som rymmer åtta platser (Bjursta barbord). Det slutade med att jag kom hem med nya sängar och nytt överkast med tillhörande kuddar istället...

Sängarna såg jag på fyndhörnan, dom hade kostat 5000kr och var nu nedsatta 40% pga av lite smuts! Tror ni jag kunde hålla mig? haha (!) isf är ni allt ute och cyklar!

Vi har faktiskt kollat på sängar och funderade på att köpa från Jysk, som förövrigt också har rea nu, men pappa berättade en historia om när han köpte sängar därifrån (det råkade vara exakt dom jag spanat in), dom visade sig tydligen vara sjukt dåliga! Så då kunde jag faktiskt inte låta bli!

Två stycken exakt likadana 90-sängar nedsatta 40% på fyndhörnan, det kändes faktiskt som att det var meningen att jag skulle köpa just dom.
Överkastet hittade jag på Jysk, Sam tror jag att det heter. Kuddar och överkast tillsammans hade tidigare kostat 1100kr, jag betalade 550kr.
Jag har fyndat idag helt enkelt!


Barbordet och dom åtta stolarna ska vi åka och köpa nästa vecka. Nu måste jag även kolla efter en bäddmadrass i 180. Jag upprepar: 180! Yeeeeey
(Nu har vi en 140...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0